Vouchers λύσεις

Λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Αναβαθμίστε τις ψηφιακές υπηρεσίες σας με επιδότηση από το πρόγραμμα δράσης «Ελλάδα 2.0-Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».
Επιλέξτε από τις λύσεις παρακάτω, αυτή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τις επιχείρησής σας. Διαφορετικές Εκδόσεις Ηλεκτρονικών Καταστημάτων, για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με Responsive Design & πλήθος λειτουργιών/μηχανισμών, καθώς επίσης και διαχείριση των Social Media, χορηγούμενες καμπάνιες και οργανικές δημοσιεύσεις. 

Basic E-shop

Basic responsive e-shop, έκδοση WordPress, με δυνατότητα επιλογής theme, με όλες τις βασικές λειτουργίες και σελίδες.

Advanced E-shop

Advanced responsive e-shop, έκδοση WordPress, με δυνατότητα επιλογής theme, με όλες τις βασικές λειτουργίες και σελίδες.

B2B E-shop

Standard B2B, έκδοση WordPress, με responsive design για πλήρη συμβατότητα με τις κινητές συσκευές, και όλες τις business λειτουργίες.

Basic E-shop

Basic responsive e-shop, έκδοση WordPress, με δυνατότητα επιλογής theme, με όλες τις βασικές λειτουργίες και σελίδες.

Κόστος κατασκευής

1.600,00 €

Η έκδοση Basic σας παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ξεκινήσει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης υλικού, WordPress.

  • Ένα βασικό και εύχρηστο theme Σχεδιασμένο με βάση όλες τις UX best practices που βοηθά κάθε χρήστη να ολοκληρώσει εύκολα και άμεσα μια αγορά, πλήρως συμβατό με όλες τις κινητές συσκευές.
  • Banners και Call to Actions (CTA) για να μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα και κατά προτεραιότητα οποιεσδήποτε προσφορές, εκπτώσεις & προωθητικές ενέργειες που θα βοηθήσουν τις πωλήσεις σας.
  • Cart και Checkout Εύχρηστη προεπισκόπηση καλαθιού, με περίληψη όλων των προϊόντων που επέλεξε ο χρήστης & εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, όπου μέσα σε λίγα κλικ ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή του και αγοράζει τα προϊόντα επιλογής του.
  • Responsive Πλήρης συμβατότητα με κινητές συσκευές.
  • Ασφαλές περιβάλλον εκτέλεσης πληρωμών.

Λειτουργίες Basic ηλεκτρονικού καταστήματος

  • 1 Γλώσσα εμφάνισης.
  • Λειτουργία αναζήτησης προϊόντων.
  • Wishlist, λίστα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων.
  • Λογαριασμός πελάτη με πλήρη ιστορικό παραγγελιών και διαχείριση προσωπικών στοιχείων. Λειτουργία δημιουργίας προφίλ χρηστών/μελών.
  • Πλήρης διαχείριση back-end του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Σελίδα προϊόντος με εμφάνιση περιγραφής, τιμής, τιμής προσφοράς, κατασκευαστή (brand) και σχετικών προϊόντων.
  • Τρόποι αποστολής (Αντικαταβολή, Παραλαβή από το κατάστημα, Τραπεζική κατάθεση, PayPal, Πιστωτική κάρτα).
  • Σελίδα προεπισκόπησης καλαθιού με δυνατότητα επεξεργασίας ποσοτήτων και χρήση κουπονιού.
  • Αυτοματοποιημένες αποστολές email για την εξέλιξη της παραγγελίας του πελάτη.
  • Χρήση κουπονιού. Discount coupons για προσφορές.
  • GDPR Compliance.
  • Newsletter για να συλλέγετε email πελατών με την συγκατάθεσή τους με σκοπό να αποστέλλετε τυχόν φυλλάδια με προσφορές και νέα προϊόντα. *ΔΕΝ περιλαμβάνεται η δημιουργία των Newsletter email.
  • Εισαγωγή 50 πρώτων προϊόντων.
  • Απομακρυσμένη εκμάθηση 2 ωρών για τη πλήρη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Advanced E-shop

Advanced responsive e-shop, έκδοση WordPress, με δυνατότητα επιλογής theme, με όλες τις βασικές λειτουργίες και σελίδες.

Κόστος κατασκευής

2.500,00 €

Η έκδοση Advanced σας παρέχει όλες τις προχωρημένες λειτουργίες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ξεκινήσει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης υλικού, WordPress.

  • Ένα advanced και εύχρηστο theme Σχεδιασμένο με βάση όλες τις UX best practices που βοηθά κάθε χρήστη να ολοκληρώσει εύκολα και άμεσα μια αγορά, πλήρως συμβατό με όλες τις κινητές συσκευές.
  • Banners και Call to Actions (CTA) για να μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα και κατά προτεραιότητα οποιεσδήποτε προσφορές, εκπτώσεις & προωθητικές ενέργειες που θα βοηθήσουν τις πωλήσεις σας.
  • Single Product Εύχρηστη εμφάνιση προϊόντος, με πλήρη περιγραφή, εικόνες προϊόντος, τιμή, τιμή πεοσφοράς, κωδικός προϊόντος κλπ. Δυνατότητα custom σχεδίασης της σελίδας προϊόντος.
  • Cart και Checkout Εύχρηστη προεπισκόπηση καλαθιού, με περίληψη όλων των προϊόντων που επέλεξε ο χρήστης & εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, όπου μέσα σε λίγα κλικ ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή του και αγοράζει τα προϊόντα επιλογής του. Δυνατότητα custom σχεδίασης των σελίδων αυτών.
  • Responsive Πλήρης συμβατότητα με κινητές συσκευές.
  • Ασφαλές περιβάλλον εκτέλεσης πληρωμών.

Λειτουργίες Advanced ηλεκτρονικού καταστήματος

  • 2 Γλώσσες εμφάνισης.
  • Λειτουργία αναζήτησης προϊόντων.
  • Wishlist, λίστα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων.
  • Λογαριασμός πελάτη με πλήρη ιστορικό παραγγελιών και διαχείριση προσωπικών στοιχείων. Λειτουργία δημιουργίας προφίλ χρηστών/μελών.
  • Πλήρης διαχείριση back-end του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Σελίδα προϊόντος με εμφάνιση περιγραφής, τιμής, τιμής προσφοράς, κατασκευαστή (brand), σχετικών προϊόντων, συνδύασέ το με ή/και συνήθως αγοράζονται μαζί - επιλογές.
  • Τρόποι αποστολής (Αντικαταβολή, Παραλαβή από το κατάστημα, Τραπεζική κατάθεση, PayPal, Πιστωτική κάρτα,Viva Wallet, Stripe).
  • Σελίδα προεπισκόπησης καλαθιού με δυνατότητα επεξεργασίας ποσοτήτων, χρήση κουπονιού και συνέχεια στις αγορές.
  • Μηχανισμός φίλτρων για την αναζήτηση προϊόντων.
  • Αυτοματοποιημένες αποστολές email για την εξέλιξη της παραγγελίας του πελάτη.
  • Courier Voucher για την εκτύπωση τους και για την ενημέρωση εξέλιξης της παραγγελίας του πελάτη.
  • Χρήση κουπονιού. Discount coupons για προσφορές.
  • Μαζικές εκπτώσεις ανά κατηγορία προϊόντων.
  • Δημιουργία έξυπνων κανόνων αγορών για την καταγραφή παραγγελιών και εφαρμογή αντίστοιχων εκπτώσεων στο καλάθι.
  • GDPR Compliance (2 Γλώσσες εμφάνισης).
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με Skroutz, BestPrice και Shopflix.
  • Δυνατότητα σύνδεσης χρήστη στο e-shop με λογαριασμό Facebook ή Google.
  • Google Analytics. Σύνδεση και μηνιαία Reports.
  • Newsletter για να συλλέγετε email πελατών με την συγκατάθεσή τους με σκοπό να αποστέλλετε τυχόν φυλλάδια με προσφορές και νέα προϊόντα. *ΔΕΝ περιλαμβάνεται η δημιουργία των Newsletter email.
  • Εισαγωγή 50 πρώτων προϊόντων.
  • Απομακρυσμένη εκμάθηση 2 ωρών για τη πλήρη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

B2B E-shop

Standard B2B, έκδοση WordPress, με responsive design για πλήρη συμβατότητα με τις κινητές συσκευές, και όλες τις business λειτουργίες.

Κόστος κατασκευής

3.500,00 €

Η έκδοση B2B σας παρέχει όλες τις προχωρημένες business λειτουργίες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ξεκινήσει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης υλικού, WordPress.

  • Ένα advanced και εύχρηστο theme Σχεδιασμένο με βάση όλες τις UX best practices που βοηθά κάθε χρήστη να ολοκληρώσει εύκολα και άμεσα μια αγορά, πλήρως συμβατό με όλες τις κινητές συσκευές.
  • Banners και Call to Actions (CTA) για να μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα και κατά προτεραιότητα οποιεσδήποτε προσφορές, εκπτώσεις & προωθητικές ενέργειες που θα βοηθήσουν τις πωλήσεις σας.
  • Τιμές Προβολή διαφορετικών τιμών για διαφορετικούς χρήστες. Resellers Groups / VIP Groups.
  • Χονδρική και Λιανική μαζί Προβολή διαφορετικών τιμών για διαφορετικούς χρήστες. B2C / B2B.
  • Έξτρα εκπτώσεις Δυνατότητα πολλαπλών εκπτώσεων σύμφωνα με τους χρήστες/μέλη.
  • Single Product Εύχρηστη εμφάνιση προϊόντος, με πλήρη περιγραφή, εικόνες προϊόντος, τιμή, τιμή πεοσφοράς, κωδικός προϊόντος κλπ. Δυνατότητα custom σχεδίασης της σελίδας προϊόντος.
  • Cart και Checkout Εύχρηστη προεπισκόπηση καλαθιού, με περίληψη όλων των προϊόντων που επέλεξε ο χρήστης & εύκολη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, όπου μέσα σε λίγα κλικ ο πελάτης πραγματοποιεί την πληρωμή του και αγοράζει τα προϊόντα επιλογής του. Δυνατότητα custom σχεδίασης των σελίδων αυτών.
  • Responsive Πλήρης συμβατότητα με κινητές συσκευές.
  • Ασφαλές περιβάλλον εκτέλεσης πληρωμών.

Λειτουργίες B2B ηλεκτρονικού καταστήματος

  • 2 Γλώσσες εμφάνισης.
  • Λειτουργία αναζήτησης προϊόντων.
  • Wishlist, λίστα αποθήκευσης αγαπημένων προϊόντων.
  • Λογαριασμός πελάτη με πλήρη ιστορικό παραγγελιών και διαχείριση προσωπικών στοιχείων. Λειτουργία δημιουργίας προφίλ χρηστών/μελών.
  • Πλήρης διαχείριση back-end του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Δυνατότητα μαζικής καταχώρησης προϊόντων με XML αρχεία.
  • Σελίδα προϊόντος με εμφάνιση περιγραφής, τιμής, τιμής προσφοράς, κατασκευαστή (brand), σχετικών προϊόντων, συνδύασέ το με ή/και συνήθως αγοράζονται μαζί - επιλογές.
  • Τρόποι αποστολής (Αντικαταβολή, Παραλαβή από το κατάστημα, Τραπεζική κατάθεση, PayPal, Πιστωτική κάρτα,Viva Wallet, Stripe).
  • Σελίδα προεπισκόπησης καλαθιού με δυνατότητα επεξεργασίας ποσοτήτων, χρήση κουπονιού και συνέχεια στις αγορές.
  • Μηχανισμός φίλτρων για την αναζήτηση προϊόντων.
  • Αυτοματοποιημένες αποστολές email για την εξέλιξη της παραγγελίας του πελάτη.
  • Courier Voucher για την εκτύπωση τους και για την ενημέρωση εξέλιξης της παραγγελίας του πελάτη.
  • Χρήση κουπονιού. Discount coupons για προσφορές.
  • Μαζικές εκπτώσεις ανά κατηγορία προϊόντων.
  • Δημιουργία έξυπνων κανόνων αγορών για την καταγραφή παραγγελιών και εφαρμογή αντίστοιχων εκπτώσεων στο καλάθι.
  • GDPR Compliance (2 Γλώσσες εμφάνισης).
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με Skroutz, BestPrice και Shopflix.
  • Δυνατότητα σύνδεσης χρήστη στο e-shop με λογαριασμό Facebook ή Google.
  • Google Analytics. Σύνδεση και μηνιαία Reports.
  • Newsletter για να συλλέγετε email πελατών με την συγκατάθεσή τους με σκοπό να αποστέλλετε τυχόν φυλλάδια με προσφορές και νέα προϊόντα. *ΔΕΝ περιλαμβάνεται η δημιουργία των Newsletter email.
  • LiveChat για να μην αφήνετε καμία ερώτηση χωρίς απάντηση, εύκολα και άμεσα μέσω τρίτης, web και mobile εφαρμογής.
  • Εισαγωγή 50 πρώτων προϊόντων.
  • Απομακρυσμένη εκμάθηση 2 ωρών για τη πλήρη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Λύσεις digital marketing

Αναβαθμίστε τις ψηφιακές υπηρεσίες σας με επιδότηση από το πρόγραμμα δράσης «Ελλάδα 2.0-Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».
Επιλέξτε από τις λύσεις παρακάτω, αυτή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τις επιχείρησής σας. Διαχείριση των Social Media, χορηγούμενες καμπάνιες και οργανικές δημοσιεύσεις για Facebook, Instagram και Google. 

Basic Social Media

Facebook Instagram Google

Basic design/template για χρήση οργανικών δημοσιεύσεων και χορηγούμενων διαφημίσεων στα social media.

Advanced Social Media

Facebook Instagram Google

Advanced design/template για χρήση οργανικών δημοσιεύσεων και χορηγούμενων διαφημίσεων στα social media.

Basic Social Media

Facebook Instagram Google

Basic design/template για χρήση οργανικών δημοσιεύσεων και χορηγούμενων διαφημίσεων στα social media.

Μηνιαίο κόστος υπηρεσίας

300,00 €

Η έκδοση Advanced Social Media σας παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και δυνατότητες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ξεκινήσει να προβάλλεται στα Social κανάλια που σας ταιριάζουν, εξασφαλίζοντας αποτελέσματα που έχουν αξία για εσάς και για εμάς.

  • Πλήρη διαφάνεια Βασιζόμαστε στις διάφανες συζητήσεις. Δεν μας αρέσουν τα κρυφά κόστη και οι αόρατες μαριονέτες. Αν η καμπάνια σας δεν αποδίδει ή αν αισθανόμαστε ότι το προϊόν σας δεν θα πουλήσει, θα το ακούσετε από εμάς χωρίς ενοχή.
  • Αξία στην επιχείρηση Μια διαφήμιση που εμφανίζεται την κατάλληλη στιγμή, είτε σε υπολογιστές είτε σε κινητά, μπορεί να εξασφαλίσει πελάτες που αποφέρουν αξία στην επιχείρησή σας.
  • Αποτελέσματα που έχουν αξία Δεν είναι τα clicks και οι εμφανίσεις που δίνουν αξία, αλλά το το κέρδος και οι πραγματικοί στόχοι επιχειρηματικότητας.
  • Αυξήστε τις επισκέψεις στον ιστότοπό σας Αυξήστε τις διαδικτυακές πωλήσεις, τις κρατήσεις ή τις εγγραφές σε λίστες αλληλογραφίας, με διαδικτυακές διαφημίσεις που μεταφέρουν τους χρήστες στον ιστότοπό σας.

Feautures Basic Social Media

  • 1-2 οργανικές δημοσιεύσεις / εβδομάδα.
  • 1-3 χορηγούμενες καμπάνιες / μήνα.
  • 1 report επιδόσεων και ανάλυσης / μήνα.
  • Διασύνδεση με Facebook Pixel.
  • Διασύνδεση Καταλόγου των Προϊόντων σας με το Facebook Business.
  • Δημιουργία και έλεγχος Events για την παρακολούθηση των μετατροπών.
  • Δημιουργία και διαχείριση Facebook Business Manager & Ad Account.
  • Δημιουργία και βελτιστοποίηση χορηγούμενων καμπανιών.

Advanced Social Media

Facebook Instagram Google

Advanced design/template για χρήση οργανικών δημοσιεύσεων και χορηγούμενων διαφημίσεων στα social media.

Μηνιαίο κόστος υπηρεσίας

600,00 €

Η έκδοση Advanced Social Media σας παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και δυνατότητες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ξεκινήσει να προβάλλεται στα Social κανάλια που σας ταιριάζουν, εξασφαλίζοντας αποτελέσματα που έχουν αξία για εσάς και για εμάς.

  • Πλήρη διαφάνεια Βασιζόμαστε στις διάφανες συζητήσεις. Δεν μας αρέσουν τα κρυφά κόστη και οι αόρατες μαριονέτες. Αν η καμπάνια σας δεν αποδίδει ή αν αισθανόμαστε ότι το προϊόν σας δεν θα πουλήσει, θα το ακούσετε από εμάς χωρίς ενοχή.
  • Αξία στην επιχείρηση Μια διαφήμιση που εμφανίζεται την κατάλληλη στιγμή, είτε σε υπολογιστές είτε σε κινητά, μπορεί να εξασφαλίσει πελάτες που αποφέρουν αξία στην επιχείρησή σας.
  • Αποτελέσματα που έχουν αξία Δεν είναι τα clicks και οι εμφανίσεις που δίνουν αξία, αλλά το το κέρδος και οι πραγματικοί στόχοι επιχειρηματικότητας.
  • Αυξήστε τις επισκέψεις στον ιστότοπό σας Αυξήστε τις διαδικτυακές πωλήσεις, τις κρατήσεις ή τις εγγραφές σε λίστες αλληλογραφίας, με διαδικτυακές διαφημίσεις που μεταφέρουν τους χρήστες στον ιστότοπό σας.

Feautures Advanced Social Media

  • 1-3 οργανικές δημοσιεύσεις / εβδομάδα.
  • 1-6 χορηγούμενες καμπάνιες / μήνα.
  • 1 report επιδόσεων και ανάλυσης / μήνα.
  • Διασύνδεση με Facebook Pixel.
  • Διασύνδεση Καταλόγου των Προϊόντων σας με το Facebook Business.
  • Δημιουργία και έλεγχος Events για την παρακολούθηση των μετατροπών.
  • Δημιουργία και διαχείριση Facebook Business Manager & Ad Account.
  • Δημιουργία και βελτιστοποίηση χορηγούμενων καμπανιών.